Livet på landet

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Storytel...

Av Maria - 28 juni 2013 23:39

... har jag fått den äran att buzza nu, en månad framöver från idag.

 

Började genast med Carin Gerhardssons Hennes iskalla ögon - älskar ju hennes böcker, om man inte vill läsa något mera matnyttigt. Som förströelse och som deckarförfattare  är hon suverän. Har ni inte läst något av henne, gör det. Ni kommer inte att ångra er...

Storytel tillhandahåller ljudböcker för mobiler (Iphone och Android) och har ett stort bibliotek.

 

Jag ska alltså buzza Storytel nu under månad, vilket  innebär att jag gratis under denna tid får ladda ner så många böcker jag hinner läsa (mohahaha... alla timmer jag kommer att ligga i hängmattan under semestern... not   ) och dessutom bjuda mina vänner - som är intresserade - på varsin bok.

Så - är du intresserad av att prova, gå in på Storytel och titta ut en bok som du skulle vilja lyssna på,  och hör av dig till mig så ska jag bjuda på den. Det enda motkrav jag har är att jag behöver ditt omdöme om Storytel...

Lätt som en plätt - eller hur?

#buzzador #storytel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Torsdag 28 mars 15:39

Fick den av Susanne igår, så fin!

Av Maria - Torsdag 28 mars 15:38

? till alla er som öser mina små betraktelser!

Av Maria - Torsdag 28 mars 15:36

? hälsade jag på idag. Mamma på kyrkogården och pappa på boendet. Han var inget pigg, de tror att det är gikten som spökar. ...

Av Maria - Torsdag 28 mars 15:34

Idag tog vi oss över de vattensjuka hästhagarna till grusvägen upp till FUB-gården. Ingen jäkla lek, vill jag lova. Mestadels is och pulssnö och några strängar med lerigt grus. Det var pulsa som gällde. I en timme. Var rätt nöjd när jag kom hem se...

Av Maria - Torsdag 28 mars 15:28


? blir det nog bra!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Skapa flashcards