Livet på landet

Direktlänk till inlägg 9 mars 2017

Bitlekar...

Av Maria - 9 mars 2017 20:48

... leker vi hos Anders på Norrhund lite nu och då.
Pirran är ju lite mamsig men på ett pass hinner vi köra varje hund tre ggr - å jisses vad hon växer den lilla råttan!
Ambitionen har varit att stärka självförtroendet hos henne och jag tror faktiskt hon stärks av det!

Vi har varit på Norrhund 4 ggr nu och jag börjar tycka mig se att hon tar för sig även i situationer utanför träningen. Jätteroligt!
Tänk att få vinna varje gång...

Det hör fortsätter vi bygga på!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Onsdag 27 mars 22:11

? ska jag försöka göra i påskhelgen. Var idag förbi Granngården och köpte ÅTTA säckar jord för 199 kronor! Igår var jag också på Ica och köpte 30-talet penséer för att plantera i blomlådor utanför stallfönster och i krukor, såklart. Så nu åkte a...

Av Maria - Onsdag 27 mars 22:05


? meddelade idag att de lömnar räntan oförändrad. Lycklig blir då den som precis bundit räntan på ett år! Kan vara skadeglädje? ...

Av Maria - Onsdag 27 mars 12:17


? med att köpa Linoljesåpa till trätrallens omvårdnad. Förra året köpte jag Västerbottensåpa men den var slutsåld nu, så jag hoppas att den här är lika bra. Passade på att köpa till 1 l med vaniljblom till städning och hundbad. Hoppassat funkar! ...

Av Maria - Onsdag 27 mars 08:31

... igen!Jätteroliga broderier, och jag skulle hellre ha dessa på väggen än de traditionella "Egen härd är guld värd". ...

Av Maria - Tisdag 26 mars 21:17


Livsmedel som din hund bör undvika!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Skapa flashcards