Livet på landet

Direktlänk till inlägg 11 maj 2024

Eurovision Song Contest 2024

Av Maria - Lördag 11 maj 22:48

Aldrig har väl Eurovision varit så politiskt som i år. Demonstranter och burop mot att Israel fått ställa upp med ett bidrag. Och så uteslöts Nederländerna för deras sångare hade varit hotfull mot en kamerakvinna, och så försökte man få nån politisk vinkel på det också.

Men vilken folkfest! Och vilket säkerhetspådrag!

Rätt skönt ändå att sitta hemma i soffan och titta, och inte behöva oroa sig för att få ett attentat i huvudet!

Sveriges bidrag (startnr 1), var jättebra.
Bäst i alla kategorier är ändå programledarna Petra Mede och Malin Åkerlund! Vilka fullblodsproffs!
Hatten av för en oförglömlig prestation!

 
 
wiper

wiper

Söndag 12 maj 08:25

Jag zappade igenom detta för jag gillade inte en enda låt. Jag håller med dig om programledarna för dom var proffsiga. Dom var pålästa och det rullade på och Petra Mede gör alltid ett bra jobb och har humor.

Ha nu en skön söndag
Hälsning från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 29 juni 21:24

... för Clara-Mum-to-be idag   .Ett härligt gäng överraskade Clara idag med en Baby Shower i härligt men blåsigt väder. Ostbollarna flög i poolen och ballongerna flög över halva Rocknö innan de small.Hann knäppa något kort medan de flesta fortfarande...

Av Maria - Fredag 28 juni 20:49

Lunch idag på Strömsbergs café med bästa C.De har magiska salami- och briemackor med soltorkade tomater på och till efterrätt blev det glass - vit choklad och salt citron.Den är magisk, och nearly to die for   .Vännen C åt en croissant med skagen och...

Av Maria - Fredag 28 juni 20:42

... idag. Tror det varit över 30 grader. Hundarna väckte mig tidigt, så efter morgonpromenad och frukost låg jag i poolen före 9. Vilken lyx, och vilken ynnest med denna pool. Massa jobb förstås - den ska rengöras hela tiden för att hållas fin, ...

Av Maria - Torsdag 27 juni 22:54


Av Maria - Torsdag 27 juni 16:58

... med Clara idag.Så skoj! Först diabetessköterska, sen barnmorska och sen läkare (och just som jag trodde det skulle dyka upp en skinntorr gubbe i övre medelåldern så dyker där upp en häftig tjej i 30-årsåldern, lite drygt. Vilka förutfattade menin...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards