Livet på landet

Alla inlägg den 3 juli 2024

Av Maria - Onsdag 3 juli 00:07

... ändå!

Av Maria - Onsdag 3 juli 00:06

I samarbete med @pedigreesverige buzzar vi (jag och mina hundar) PEDIGREE Multivitamins Immunity och PEDIGREE Multivitamins Joint Care. To die for, säger Pirripirran och Vinnapinna ?
Dessutom nyttigt!

#pedigreevitaminsbuzz #pedigreesverige #hundhälsa #multivitamins #multivitaminer #immunity #jointcare #hundar #buzzador

Av Maria - Onsdag 3 juli 00:00

... av en anställd på ÅVC när jag var där och kastade grejer igår. Han fick syn på att jag kom med batterier i en påse, och det var tydligen BIG NO! Det hade jag ingen aning om, men tydligen kan dessa antända om de ligger tokigt - så nu är det glasburk med lock som gäller vid förvaring av batterier för inlämning.

Gör om och gör rätt, alltså!

Fick också lära mig, av samma gubbe, att tidningar (pappersinsamlingen) i containern för brännbart också var BIG NO.
Det ska läggas i containern för just tidningar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards