Livet på landet

Direktlänk till inlägg 27 januari 2015

Skojhallen...

Av Maria - 27 januari 2015 20:33

... i Alunda har vi varit till idag, jag och Blixtra tillsammans med Pia och Uno och tränat för Kenth Svartberg. Jätteroligt och mycket nyttigt.

 

(Photo by Pia Lindström)

Både Blixtra och jag kommer att somna ovaggade ikväll ?.

Och vi fick massor av bra träningstips och rådet att gå hem och släcka förväntningar.
Inte helt oväntat ?. Så det jobbar vi på!

 
 
Pia

Pia

29 januari 2015 17:01

Ja hur kul va inte det här! Jag lever fortfarande på lyckoruset :-) Synd att man är "tvungen" att ta hand om sin egen hund, för jag skulle kunna vara åhörare hur länge som helst. Minst lika kul och nyttigt det som att köra själv. Man skulle ha en "piccolo" som man kunde lämna över vovven till ;-)

http://https://etthimlaliv.wordpress.com

Maria

29 januari 2015 18:31

Ja verkligen en toppendag. Gäller att memorera allting, bara...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Söndag 5 maj 18:12

? idag. Krattade och krattade, lyssnandes på ljudbok eller pratandes i telefon (thank god for i-pads), meden paus för en lunchfika på Strömsbergs café med vännen C. Härligt fotocell mysigt, som vanligt. Tömde väl kärran en sisådär 6-7 ggr innan...

Av Maria - Söndag 5 maj 18:08


? till landet, kompisar! Mina hundar var väldigt nyfikna! ...

Av Maria - Lördag 4 maj 19:42


... idag, tyvärr 0,5 p från uppflytt. Så jäkla surt.7 appellspårhundar till start, 4 bröt. Antingen hittade de inga spår, eller inga pinnar. Måste ha varit jättesvåra förhållanden!Jag drog startnr 7 och fick alltså sista spåret. Två ekipage före mig ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:59


... var ordet.Dessvärre inte alla människor förunnat. Medan andra fått för mycket. ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:58


Underbar tid, det här, älskar våren!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards