Livet på landet

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Maria - 10 februari 2015 20:31

... förser oss med kosttillskott och vätskeersättning inför kommande tävlingssäsong. Vi är så glada och tacksamma för den här good-willen!
#orionpharma #aptussportx

Av Maria - 10 februari 2015 20:26

... levererar.
Första kassen var en provpåse med 5 middagar för 4 personer. Å jisses vad med mat. Eftersom vi är bara 3 stadigt hemmavarande blev det två middagar och en lunch- typ - på varje mål. Kändes lite overkill.
Den här gången beställde jag en påse med 4 middagar för 2 personer.
Räcker ypperligt till oss 3 i ett mål och vi slipper äta rester i flera dagar.

Idag bjöd Lina (eller jag - jag vet inte riktigt?) på högrevsburgare med bbq-glace, jalapenodressing och pommes sticks. Mycket gott - och alldeles
lagom.

Av Maria - 10 februari 2015 20:18

... på Blixten:

Alltså, vad jag älskar denna hund.
Till månen och tillbaka.
Typ.

  

Av Maria - 10 februari 2015 20:14

... in paradise.
Jobbade sent igår och tog mig friheten att åka hem och ta en härlig hundpromenad i solen, medan det var ljust,

Strosade med mallarna och Bella på snötäckta småvägar och i skoterspår på öppna fält, med solen i ögonen (och ibland i nacken). Ljuvligt.

Blixtra älskar snön - ja, det gör de allihopa men hon är värst - och älskar att rulla runt och fara omkring.

Och jo då, det händer att hon står på tassarna också (eller sitter, åtminstone).

Som sagt, en underbar dag. En riktigt fin vinterdag med glada och lyckliga hundar.

En sån härlig eftermiddag lever man gott på.
Länge.

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards