Livet på landet

Direktlänk till inlägg 25 april 2024

Möte i vattensamfälligheten...

Av Maria - Torsdag 25 april 19:56

... ikväll.

Blir det inget trassel har vi möte en gång per år.

Trots att jag bott här sen 2007 har jag bara vsrit med på vattenmötet förra året och i år.
Shame on me   .
Får försvara mig med att de första åren vi bodde här sammanföll alltid dessa vattenmöten med långväga hundtävlingar för vår del.

Förutom formalian är det ett trevligt möte, vi fikar och snickelisnackar lite innan vi går hem.

 
 
wiper

wiper

Fredag 26 april 11:22

Ja du ibland kommer saker emellan. Jag har missat många möten med Hyresgästföreningen så jag skall kolla när nästa blir

Ha det bra

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Söndag 5 maj 18:12

? idag. Krattade och krattade, lyssnandes på ljudbok eller pratandes i telefon (thank god for i-pads), meden paus för en lunchfika på Strömsbergs café med vännen C. Härligt fotocell mysigt, som vanligt. Tömde väl kärran en sisådär 6-7 ggr innan...

Av Maria - Söndag 5 maj 18:08


? till landet, kompisar! Mina hundar var väldigt nyfikna! ...

Av Maria - Lördag 4 maj 19:42


... idag, tyvärr 0,5 p från uppflytt. Så jäkla surt.7 appellspårhundar till start, 4 bröt. Antingen hittade de inga spår, eller inga pinnar. Måste ha varit jättesvåra förhållanden!Jag drog startnr 7 och fick alltså sista spåret. Två ekipage före mig ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:59


... var ordet.Dessvärre inte alla människor förunnat. Medan andra fått för mycket. ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:58


Underbar tid, det här, älskar våren!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards