Livet på landet

Alla inlägg under juli 2023

Av Maria - 2 juli 2023 15:15

... och började dagen med en 4-km koppelpromenad med vovvarna. Innan söndagsregnet började ösa ner.

Frulle till Nyhetsmorgon, sen bakade jag en plåt muffins till Ängskär och sen slog jag mig själv med häpnad och drog ner till gymmet och körde en-timmespass. Magiskt!

Väldigt väldigt lugnt när jag kom runt lunchtid men det fylldes snart på.

Som vanligt är det jäkligt nice när passet är klart.

Idag hade jag Mix Megapol i lurarna istället för ljudbok, och det kan ha effekt på tempot.

Av Maria - 2 juli 2023 11:30

Handlingslistor, att-göra-listor och packlistor.
Bakat en plåt muffins ifall vi får oväntat besök.

Ängskär - here we come - snart!

Av Maria - 1 juli 2023 18:00

... som börjar?
I fredags em öppnade sig himlen, och sen dess har den, med några små undantag, varit vidöppen.
Regnet har vräkt ner och temperaturen legat runt 15-16 grader. Minst sagt ovant ?

Av Maria - 1 juli 2023 16:00

... och shopping-road-trip med Clara-fina   !

Började på Solrosen i Östervåla och shoppade loss för 590 kr (och det är en bedrift vill jag säga) och sen 70 kr på möbelavdelningen (dörrmattor i lite roligare stuk).

Jag säger bara, bokavdelningen ?

Och mina kap. Inbundna böcker 20 kr/st!

Därifrån vidare till Magasinet i Iggelbo, en kombinerad present- och blombutik som sålde ut allt till rabatterat pris pga semesterstängt till i slutet av augusti! Köpte en blomma, en korg och en FP servetter.

Härlig dag med shopping och gofika och egentid med yngsta dottern Clara. I really like it!

Av Maria - 1 juli 2023 08:00

Semesterdags, hela juli!

Känns oändligt just nu, men hips vips är det 1 augusti!

Men fram till dess ska jag njuta varje dag!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards