Livet på landet

Alla inlägg den 15 februari 2024

Av Maria - Torsdag 15 feb 16:16

... har jag haft en mental härdsmälta   .


Jag vet inte om det beror på Alla hjärtans dag    - att alla har någon, utom jag.
Jag har de mest fantastiska barn, och de mest fantastiska vännerna. Och naturligtvis, de mest fantastiska hundarna!
Ändå är det som att något fattas mig.
Någon att vara viktig för, att betyda något för   .
Och just den här veckan har det känts jobbigt.

Men jag har haft bra stunder i veckan också.
Hundträningen, både i söndags och i tisdags kändes bra. Jag tyckte det var roligt, och Vinna också.

Vilken härlig känsla!

Alla hjärtans dag tillbringades på kontoret och på gymmet. Till middag blev det korv och bröd med hundarna. Som vilken dag som helst!

Och en och annan fantastisk dag har vi haft också, med föraning om vår. Morgonljuset kommer!

Sen har vi hunnit med busväder också. Som resulterade i mera snöskottning. Turligt nog förlade jag skottningen till efter hundträningen i tisdags, och eftersom den köndes bra, gick skottningen som en dans också!

Och så semla, såklart, på fettisdagen i tisdags!

Och ikväll är det bugg. Och imorgon fredag.
Det ordnar nog upp sig, ska ni se   .

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards