Livet på landet

Alla inlägg den 31 mars 2024

Av Maria - Söndag 31 mars 23:43

... är en sort för sig.
På gott och ont.
Min är just nu som en Lamborghini (utan topplock).

Av Maria - Söndag 31 mars 22:57

... i år fick jag den största överraskningen nånsin.
Fantastiskt, blev så glad så jag grät en skvätt!

Stort grattis, Clara och Filip   !

Av Maria - Söndag 31 mars 22:55

... och påskmiddag hos Sofia och Stoffe i Halls.

Vi hjälptes åt att fixa ett vidunderligt påskbord med allt ifrån sill och lax till Janssons, pajer och allsköns röror. Så gott.

Till och med farmor var med ikväll! Och det var längesen kan jag säga.

Efter middagen blev det fika med knäckig äppelpaj och vaniljvisp, så gott!

Därefter blev det ett parti Yatzy innan vi bröt upp. Roligt, det var länge sen vi spelade - och jag vann! HURRA!

Av Maria - Söndag 31 mars 15:36

...  idag. Med en jycka som vara alldeles för hetlevrad och förväntansfull.
Å fy tusan så kallt. Spår och uppletande, därefter promenad.

Vinna var fruktansvärt het. Jobbar i uppletanderutan i ett tempo utan dess like och med näsan på hela tiden. Spåret schabblade hon bort helt.

Pirran fick köra uppletande. Gick en kisspromenad innan vi åkte hemåt.

7 grader och sjukt rånigt då den utlovade solen uteblev. Frös så in i bängen så när jag kom hem  jag tog ett varmt bad. Kan inte minnas när jag badade senast, men nu var det sjukt skönt.

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards