Livet på landet

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Maria - 14 juli 2010 21:35

  

... idag jämfört med gårdagens 34. Känns helt ok tycker jag.

När tyckte man 27 grader varmt kändes hyfsat svalt och normalt senast? Nån som minns?

Av Maria - 14 juli 2010 21:22

Det visar sig.

  


Min nya - hyfsat, iaf - HTC Desire är i blåsväder. Igårkväll gick jag med en jacka knuten om midjan - och HTC:n i fickan. Skulle bära hinkar med vatten ut i hästhagarna. När jag kommer ner till hagen funderar jag varför jag är så blöt - och ser att jag lyckats stoppa ner ena jackfickan - och JA, naturligtvis, med lagen om alltings jävlighet, så var det den sidan jag hade mobiltelefonen i.Satan i gatan sa jag och slängde upp telefonen för att torka. Vågade inte knäppa på den för att se om den inte ville fungera...Sambon satt hela kvällen och försökte få igång den, med en varmblåsig fönapparat och lite känsla för teknik, så lyckades han.

Då var det dags för nästa pärs idag. Skulle iväg på visning och hade händerna fulla av grejer - vattenflaskor, visningskit, kalender, nycklar, you name it - och naturligtvis så åker HTC:n i asfalten med buller och bång. Huva. Men än funkar den... Och nu håller jag tummarna för att den fortsätter så...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards