Livet på landet

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Maria - 21 juli 2010 22:03

Har precis kommit hem från en härlig minisemester i Berkinge tillsammans med bästa vännerna, ungar & hundar...

För er som inte känner till Berkinge och vill veta mer, kan ni läsa här.

  

Vi campade på vildmarkscampingen, som var jättefin.

Hundar var också välkomna, både på campingen och vid badet (om än en speciell del av badet), och sånt uppskattas av hundägare   )

Vi hann med hundpromenader & hundbad,

god mat & kallt vin, mycket prat,

besök med lunch i Öregrund.

            

Och att bara vara.

Semester, tror jag det heter.

          

Hela hundgänget trivdes också.

Bad & lek för hela slanten...

        

Härligt att bara få sticka iväg och slappa några dagar!

Av Maria - 21 juli 2010 22:01

... blev då min HTC Desire.

Tyvärr har jag bara väntat på det här. Det började med att jag doppade den i en vattenhink när jag skulle vattna hästarna en kväll. Dan efter tappade jag den i asfalten utanför jobbet. Och idag - som grädde på moset, eller kanske spiken i kistan - lyckades jag smälla igen bildörren så mycket jag orkade om den.

Och det, mina vänner, var dödsstöten för min HTC Desire.

Vet inte om man ska skratta eller gråta.

  

(Bilden föreställer en FÖRE DETTA HTC Desire...)

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards