Livet på landet

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Maria - 17 november 2013 15:43

... var vi igår, jag & Blixtra och Sofia & Isa. Fantastiskt roligt, sex ekipage med varierande bakgrund och erfarenhet. Vii hörde väl till de minst rutinerade men träningen anpassades till respektive hunds (och mattes) kunskapsnivå så jag tror alla tyckte det var roligt och var nöjda.
Eftersom jag älskar min vovva så tyckte jag naturligtvis att hon var jätteduktig. Ända till sista skicket då vi tog fram kampen och allting blev high chaparall:)
Så den kan vi inte använda oss av för då tappar hon konceptet fullständigt. Vi får använda oss av godis även vid skallmarkering.
Isa tycker inte om att gå i närkamp med okända människor så där fick de prova med sökrulle och fick ett helt annat resultat då Isa fick en uppgift att utföra. Jätteroligt att se vilken skillnad i både fart och motivation.
Här Natta och Mammut, båda jätteduktiga:

Här väntar Blixtra otåligt på sin tur:

Och naturligtvis den sedvanliga fikastunden och utvärderingen.
Jätteroligt och tack Eva och alla andra för en toppendag i skogen!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards