Livet på landet

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Maria - 12 juli 2013 23:52

... råkade jag ut för när jag kom från Ängskär.

Har ju inte varit fullt bra i ryggen på hela våren - anledningen är ju vad jag tror själv vinterns många och långa pulspromenader i snön - och lagt ut en hel förmögenheter på naprapater. När det var som värst gick jag två gånger i veckan (vilket inte var billigt...). Efter Egypten har jag varit bättre (värme, vila och ingen hundträning med rocka-loss-kamper) men sen har det kommit och gått igen.

En himla massa klättrannde på klippor blev det under den gångna helgen, vilket alltså resulterade i ett tokras i måndags. Och tisdags. Och onsdags. Och torsdags. I måndags morse fick jag knappt benet över cykelramen när jag skulle ut med hundarna. Gjorde jävulskt ont. Sen resten av veckan fick sambon ta morgonpromenaderna, jag har varit helt körd.

Den här gången ringde jag till Kirorpraktorkliniken i Uppsala direkt, på rekommendation.

Tackochlov var jag något bättre idag när jag skulle dit och tur var väl det.

Ingen smekmånad här, lägg dig på mage, pang på utan massage, och så var det bryt och knäck och klart på 10 minuter. Inte gjorde det ont, och efteråt var det bara skönt. Nu får vi se, jag vågar inte riktigt ropa Hej än.

Ska tillbaka på tisdag, så får vi se.
(Men - oss emellan - känner jag mig avsevärt mycket bättre redan nu...  )

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards