Direktlänk till inlägg 20 februari 2024
... ringde mig idag. Med anledning av att jag bytt elbolag, från Vattenfall till Skellefte-kraft. Undrade om de kunde erbjuda mig något för att stanna.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Så jag berättade om hur många timmar jag suttit i telefonkö hos Vattenfall under alla år av lojalitet, hur lite svar och hur lite hjälp jag fått, hur många Mail jag skickat som jag aldrig fått svar på! Hur många frågor jag haft om min mikroproduktion som jag aldrig fått svar på, hur jag klagat på den dåliga ersättningen för minroproduktionen. Och NU när jag sagt upp avtalet med Vattenfall, väljer man att kontakta mig för att ge mig ett nytt erbjudande ?
Men, det blev tyvärr ett ruttet skratt rätt in da face på den här stackars kundundersökningsmänniskan och ett gott råd; ta hand om de kunder ni har istället för att försöka fånga tillbaka dem som ni har förlorat. DÅ är det för sent!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | |||
26 | 27 | 28 | 29 | ||||||
|