Livet på landet

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Specialidrott!

Av Maria - 7 september 2010 20:50

Idag dressyr för Ulf Lind.

  

Sofia & Prinsen hade som vanligt installerat sig redan på söndag kväll - ja, Prinsen iaf, Sofia sov sött hemma i sin egen säng:)

Fantastiskt att se hur denne instruktör lyckas ta fram det bästa ur både hästar och ryttare. Släng bort armarna och rid med sitsen, sa han åt Sofia och hon gjorde det. Och då gick det fint som snus...

  


       

Även om ingenting är gratis när det gäller Prins Edwin:)

 
 
heléne och Midde

heléne och Midde

8 september 2010 14:37

Vilken bra kommentar av herr Lind :)
Åh vad mysigt med små bebisar!!

http://my.opera.com/helkol/blog/partners-in-crime

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

10 september 2010 14:56

Näemn grattis till vappisarna ( bättre sen än aldrig jag SKÄMS ), dom ser helt underbara ut, vilka goa ulletussar... Härligt när dom växer på sig och visar mer och mer sin personlighet och vad härligt med gräs mellan tårna :)

Nu först kanske jag tinar fram, det har varit en hel del här under sommar, så nu när det blir höst kanske man får tummen ur :)

Ha det allra bäst! Kramkram från mig och brorsan Twix

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Torsdag 16 maj 23:09

... idag.Clara och jag åkte iväg efter jobbet, alltid lika roligt även om man saknar en del knallar från år till år, men å andra sidan kommer det ju nya!Marknaden kommer till Tierp två gånger per år, maj och oktober, med allt från korv, ost, cocosbol...

Av Maria - Torsdag 16 maj 23:04


På riktigt! Som jag njuter av denna värme efter den här långa vintern! Lövsprickningens tid, måste väl ändå vara den bästa på hela året (även om alla årstider har sin tjusning). ...

Av Maria - Torsdag 16 maj 07:00

... ser inte ut att vara den bästa. Jag pratade med ortopeden igår, då jag inte tyckte att jag fått riktiga hemgångsråd - mer än medicinen - när det gäller hennes fysiska aktivitet. Då hade han hunnit titta som hastigast på röntgenbilderna, och s...

Av Maria - Tisdag 14 maj 23:22


Men nu har väl Åkesson skitit i det blå skåpet i alla fall?Har skummat de två Kalla Fakta avsnitten om SD:s Trollfabrik. Nu går han ut i media och slår tillbaka mot media med full kraft och påstår att det är ett skämt?Självklart är han inträngd ...

Av Maria - Tisdag 14 maj 23:17

... idag med Pirripirran.Efter det förmodade diskbråcket i höstas, har hon inte återhämtat sig riktigt. Inga cykelpromenader, inga längre promenader, då blir hon smärtpåverkad.Har tappat muskler och styrka i bakdelen och lyfter ofta på ett bakben, tr...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards