Livet på landet

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Maria - 6 januari 2011 18:31

... bara för att jag kan:) - kommer här:

Och ett till...

Det finns massor att fila på, men det ser ändå ut som en bra början.

Sofia & Lord of Dance i ridhuset idag...

Av Maria - 6 januari 2011 17:56

... har vi tillbringat en del av Trettondagen.

Med Sofia och Lorden och bästaste Ulla som hjälper oss så himla mycket.

Jätteroligt att se vad fint de kan jobba, Sofia & Lorden- men ingenting är gratis.

Tror att båda två är riktigt trötta efter ridpasset.

  

Två läkatarhundar hade jag med i dag också... de får hänga med i ur och skur... socialträning, ni vet... Intresserade är de också:

  

Sötnötarna...

    

Ligger så fint på läktaren och väntar under ridpasset...

 

Ässi och Fia fick vara hemma, de höglöper båda två och är så där lagom kärlekskranka... så det var lugnast att de var hemma... 

Av Maria - 6 januari 2011 17:53

  

... när man har djur...

Igår dejtade jag veterinären för vaccination av en häst och tre hundar - och det var långtifrån gratis trots att jag fick lite mängdrabatt:) - och idag dejtade jag hovslagaren tillsammans med två hästar. Också långtifrån gratis.

Men nu klarar vi oss en stund igen. Tackochlov.

Men - inte utan att jag funderar vad man gjorde med sina surt förvärvade slantar om man inte hade djur att spendera dem på?

Å andra sidan var det väl något dyrbart intresse. Antar att man inte lade dem på hög ändå... 

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards