Livet på landet

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Maria - 17 mars 2013 20:25

...inför nästa helgs rapporttävling har vi gjort idag. Blixtra och vi tillsammans med Emma och Petteri och Dia som också ska tävla och så var brorsan Dunder, Jill och Johan också med och tränade.

Strålande sol och någon plusgrad, duktiga hundar med endast något litet missöde - bra på det stora hela - och så avslutade vi med korvgrillning i finvädret.

Underbart. Och roligt.

Avslutade med en halvtimmes lydnad innan det var dags för mig att åka hem och svida om inför eftermiddagens jobb.

Av Maria - 17 mars 2013 20:17

...har jag fyndat på Blocket. Som nya men till halva ordinarie pris.

Dessutom satt de som en smäck.
Fast på fötterna:)
Sjukt nöjd är bara förnamnet.

Så nu hoppas jag att vintern tar slut så jag kan ställa undan mina välanvända Icebugs och börja använda dessa...

Av Maria - 17 mars 2013 20:12

... hos Tierps bk har det varit i helgen.
Fint och välordnat i en nyrenoverad klubbstuga.

God mat och trevligt sällskap. Inte så ofta annars som man ses under festliga former- oftare hundträningskläder och kängor:)
Och så prisutdelning såklart.
Bästa Blixtra och jag hade under 2012 lyckats skrapa ihop hela fem uppflyttningspokaler vilket vi får vara toknöjda med. Dessutom fick vi Vandringspriset för Bästa brukshund, instiftat av Upplandsdistriktet. Som grädde på moset:)

Vi är så glada och stolta över detta och jag är så glad att ha en sån underbar hund att göra denna resa tillsammans med.

Bästa, bästa Blixtra!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards