Livet på landet

Alla inlägg under mars 2015

Av Maria - 11 mars 2015 22:15

... för Nina Svartberg i Skojhallen idag. Blixtra och jag tillsammans ned Pia och Uno. Jätteroligt, många nya och bra infallsvinklar på olika saker (även kända infallsvinklar som man av någon anledning inte anammat tidigare..,)
Nu gäller det - som Nina säger - att inse att vi går in i en ny träningsfas. Nu är det välträning inför tävlingar som gäller på redan inlärda moment. Att det inte vankas lön varje dag - kanske ett lönelöfte någon gång, annars bara lön en gång året. Typ. Och ja, jag pratar om Blixtras belöningar och förhoppningsvis inte min egen lön...
Nu ska det länkas moment och tänkas om för att bli bättre rustade för tävling med bra resultat. För mål, och nya mål, det har man ju hela tiden...

Av Maria - 8 mars 2015 20:45

... idag. Borde egentligen inte behövas.

Lätt som en plätt.

Av Maria - 8 mars 2015 20:15

... har vi firat i veckan. Nu var det sambons tur. 

Självklart önskades hundleksaker (bitstockar 2 st) och självklart blev det också en bok i bokreans tid:

VIP-rummet

Sen lite annat smått och gott naturligtvis. Födelsedag på torsdagen och fika med hela tjocka släkten på söndagen. Kakor och tårtor och kaffe. 

Så var födelsedagen över till nästa år. 

Grattis mitt    - för i år!

Av Maria - 3 mars 2015 20:19

... vänder jag blad, och ett nytt kapitel börjar i mitt liv.

 

Jag har efter en hel del övervägande beslutat att tacka ja till erbjudandet om att börja jobba som fastighetsmäklare hos Svensk Fastighetsförmedling i Tierp, och gjorde min första dag där idag.

Roligt - trevliga kollegor och lite andra rutiner, ett starkare varumärke som når ut till många flera.

Men beslutet har inte varit lätt på något vis, jag har trivts otroligt bra på Mäklarcentrum så visst är det med lite sorg i hjärtat som jag går vidare, och jag kommer självklart att sakna mina gamla medarbetare.

Men efter 5 år kan det förmodligen vara nyttigt att höja blicken och se framåt.

Så - nu hälsar jag gamla och nya kunder välkomna till SF:s bobutik på Centralgatan 10 där jag nu sitter!


Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards