Livet på landet

Alla inlägg den 19 augusti 2023

Av Maria - 19 augusti 2023 23:44

Med Hanna Hedlund.

Hörde den för första gången på Diggiloo igår och blev väldigt berörd.

Fantastisk låt!

Håller in så ingen ser
När marken rasar i min verklighet
Men det är dags
Släpper din hand
Tjockare blod, tjockare hals
Röda kinder brinner utav salt
Nu är det sant
Det värsta vann
Men jag tror jag är redo nu
Redo att se ett vackert slut
Och när jag saknar
Alla stunderna vi hatar
Från jag och du
Tänker jag var nån annan nu
Sen, när jag vaknar
Ser jag aldrig mer tillbaka
Ångrar inget så tack för allt
Men vi ska aldrig mera få varann
En sista dans
In i din famn
Jag kan din ilska, vet ditt skratt
Ja, det som fått mig vika tusenfalt
Och framförallt
Drömmar vi haft
Men jag tror jag är redo nu
Redo att se ett vackert slut
Och när jag saknar
Alla stunderna vi hatar
Från jag och du
Tänker jag var nån annan nu
Sen, när jag vaknar
Ser jag aldrig mer tillbaka
Jag är klar, allt är förlåtet
Nu ska jag le genom gråtet
Och ser aldrig mer tillbaka
Aldrig mer, a-aldrig mer
Aldrig mer, a-aldrig mer
Andas ut
Fastän mitt hjärta har gått itu
Fastän jag saknar
Ska jag aldrig mer tillbaka
Redo nu
Redo att se ett vackert slut
Nu när jag vaknat
Vill jag aldrig mer tillbaka
Jag är klar, allt är förlåtet
Nu ska jag le genom gråtet
Och ser aldrig mer tillbaka

  

Av Maria - 19 augusti 2023 23:41

Igår fest och flärd i stora staden, idag tillbaka hemma på landet igen och bakom ratten på gräsklipparen   !

Av Maria - 19 augusti 2023 23:40

... är helt magisk.
Sivan ifrån Halls, liknar ingenting annat. Min absoluta favorit i kattvärlden   !

En sån cooling   !

(Sen har hon en son som inte går av för hackor heller, men ingen slår Sivan!)

Av Maria - 19 augusti 2023 23:38

... på Fyrishov i Uppsala i fredags.
Oh my god, vilken show, vilket drag och vilka artister!
Och showen blev bara bättre ju längre kvällen gick.
Magiskt!

Så mycket bra artister och bra musik, helt galet.
Enligt uppgifter 5000 sålda biljetter på förköp och jag vet inte om de sålde biljetter på plats, men det vsr då en faslig massa människor!

Fick biljett i julklapp av vännen Katta, som jag också gick med, och sov över hos den här kvällen.
Så mysigt!

Tomas Di Leva   !

Bruno nånting. En för mig helt okänd artist, men vilken kille, vilken energi!

Duett med John Lundsvik och Jessica Andersson.

En helt fantastisk kväll!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards