Livet på landet

Alla inlägg den 1 april 2024

Av Maria - Måndag 1 april 21:36

... och full rulle.

Var till pappsen på fm tillsammans med Clara, sen hundträning på eftermiddagen.

Uppletande och spår. Finns att fila på.

Kallare och ruggigare idag, 4 grader bara. Termobraller på.

Gick en kiss-sväng med hundarna innan jag åkte hem och tände en brasa i kaminen.

Förkultiverade lite frön, sen blev det soffan och TV:n.

Kollade denna:

Märklig dokumentär.

Därefter denna:

Också speciell.

Imorgon tisdag och slut på långledigheten, attsingens så fort det går!

Av Maria - Måndag 1 april 10:15

... ja ingen har väl undgått att höra om You-tube-intervjun som gjort att han avbokas i alla sammanhang? Allt från Diggiloo-turnen till uppträdanden och festivaler över hela Sverige.

Med all rätt, om ni frågar mig.


Vad som hände när han var 7-8 år (?) är en sak, men att som vuxen sitta och skratta åt situationen och raljera över den, det är banne mig inte ok. Där borde han veta bättre   .


Jag har aldrig haft något emot Dogge, men det här tyder på sådant otroligt dåligt omdöme så man tror inte det är sant. Men nu får han ta konsekvenserna av det. 


Och allvarligt Dogge, om det varit din dotter i tältet, hade det varit lika roligt då?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards