Livet på landet

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Maria - 30 april 2008 20:20

Så har det varit fullan rulle ännu en vecka (nåja, en halv iaf) med praktik, födelsedagar (ja, jag har faktiskt fyllt år - Hurra! Eller...?), Fias första agilitykursstart, hundträningar, PM-skrivningar och allt annat som ska göras.

En härlig vecka med andra ord.

Sista april brukar vi alltid fira hos oss - var vi än bor - och det blev likadant i år. Några glada (?) själar som kom och firade min födelsedag och valborgsmässoafton i en härlig sammanslagning. Vi hade passat på att dra ihop allsköns bråte (urrivna väggar, lister, ris & annat som vi inte behöver längre) till en härlig kase mitt på gärdet, och tände på vid 20-tiden - och jisses vad det brann! Vi var 15 skönsjungande människor från landet som sjöng in våren så det ekade i skogarna (ånej, det där var inte riktig sanning... en och annan kanske skrålade lite, men inte var det nån skönsjungande skara, kan jag lova;-)

Lyckligtvis var vädergudarna på vår sida - jag har väldans respekt för eldar - för innan de sista gästerna åkt och vi hade hoppat i lådan började det regna...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards