Livet på landet

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Maria - 19 mars 2010 23:53

Mulet och gråväder idag - kommunalväder, som vi säger på jobbet:) - men 4 plusgrader fortfarande och nästan midnatt. Och uj vad det tar på snön.

  

Måtte vi slippa bakslag nu. Och översvämningar. Amen.

Av Maria - 19 mars 2010 23:45

  

... eller fredagsdött i TV-soffan har jag fått göra själv idag.

Johnny & Sofia har varit i Lagga hela kvällen för Soffi & Fia har tävlat inofficiellt i agility.

Startade i två klasser, och i första klassen en 5:e placering och PRIS! I andra klassen diskade de sig. Men mycket nöjda ändå!

Mer om detta kommer i Sofias blogg.

















Ett glas vin och en bit mörk choklad efter hästar, hundar, tvätt och städning satt som en smäck. Och i Let's Dance dansade Willy & Charlotte ur - och det var väl rätt.

Nu är de bästa paren kvar - final nästa fredag. Spännande. Vem som helst av dem kan vinna - båda är suveränt bra.

Sen kom tävlingsekipaget och chauffören hem och jag trodde jag skulle få sällskap i fredagsmyssoffan, men det var kortvarigt. Båda var trötta och frös, så det blev sängen nästan på en gång...

Jahapp.

Av Maria - 19 mars 2010 23:42

  

... ska jag roa  med mig.

Personlig hälsning från Terry Evans...

  

... man tackar allra ödmjukast. En suverän meditation av en suverän man.

Och kram till Susanne som fixade...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards