Livet på landet

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Maria - 22 mars 2010 22:33

... hade Maria Montazamis hund (hon i Svenska Hollywoodfruar, ni vet?) när hon skulle borsta den.

Så tajta kruller så de skulle behövas en plattång. Till Bella - som hunden heter.

  

Och jag tjöt av skratt.

Från början tyckte jag Svenska Hollywoodfruar var bedrövligt, ni vet när Anna Anka dök upp som gumman i lådan och började strö sanningar omkring sig.

Nu är hon ju - tackochlov - borta ur serien, gästspelar ibland bara.

Däremot denna Montazami är ju helt underbar. Kanske inte fullt alla indianer i kanoten, men otroligt rar på något vis. Och strör citat omkring sig så man bara tjuter av skratt.

Så har man ju alltid något att prata och skratta om till fikat på jobbet dan efter...

  

Numera går mina måndagkvällar åt till Svenska Hollywoodfruar, Kanal 3, kl 21 bara för att få se dessa dråpligheter.

Prova får ni se.

(Först var det Bonde söker fru, och nu Svenska Hollywoodfruar. Undrar om jag bytt upp mig eller ner mig   ?)

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards