Livet på landet

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Maria - 13 juni 2011 22:29

... har vi roat oss med i kväll. Och tjohej vad det går undan.

Även här visar Blixten sin kreativitet - letar ÖVERALLT, här finns inga spärrar om att man inte BÖR klättra på väggar, bord eller andra möbler. Här är det LETA som gäller. Sen får matte rädda det som räddas kan.

Så roligt, men så mycket svårare  när det inte går att vinda in föremål. Mycket nyttigt också, inbillar jag mig.

Och Mallemamman Ässi är ju en klippa såklart, här som alltid annars, men hon är inte riktigt lika ohejdad när det gäller klättring på väggar för att leta föremål.

Bra eller inte? Hon löser det på sitt sätt, och det går oftast lika bra. Eller bättre.

Sånt här roar vi oss med på landet när regnet öser ner utanför fönstret...

Alla knep är tillåtna. Och roligt har vi. För det mesta:)

Av Maria - 13 juni 2011 22:27

... gör jag idag, och det var banne mig inte igår   .

Känns faktiskt lite skönt, att ens fundera på att stänga fönstret vid läggdags... Tidigare har man bara letat flera fönster att öppna...

Gräsmatta och blommor är också glada, efter regnet idag. Tror jag. Och hästarna får stå inne och sova i natt...

Av Maria - 13 juni 2011 22:26

... har kollat bloggen idag. Måste vara tokrekord. Och jag förstår varför - efter den här helgen har man säkert googlat på Tierp Arena - och hamnat här:)

Men ändå - ett rekord är väl ett rekord, eller   ?

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards