Livet på landet

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Maria - 25 mars 2014 10:50

... fick jag idag när en av mina kunder kom in med choklad och ett kort...

 

... ja nästan rörd, kan jag säga.

Det är inte ofta man får cred i det här jobbet, så när det kommer - för det gör det ibland   - blir man dubbelt så jätteglad.

Och nöjda och glada kunder är ju såklart det bästa man kan få!

Än en gång - stort TACK kunden, och välkommen åter!

Av Maria - 25 mars 2014 10:30

... mötte mig igår när jag kom hem.

Ett brev från mitt försäkringsbolag, där jag för några år sedan tecknade en tilläggs-reseförsäkring pga att vi reste utanför EU. Jag har behållit den - förmodligen av ren slentrian, men den kostar inte många kronor per år, å andra sidan - och nu har den kommit till användning.

Mycket överraskande...

 

... kom detta brev igår, med info om att försäkringsbolaget ersatte hela veckans stughyra, plus milersättning turochretur Säfsen. På grund av att jag blev sittande med benet i högläge drygt halva veckan.

Jag säger bara det, tacksåhimlamycket.

Det här hade jag aldrig kunnat räkna med - och tänk så mycket gladare man blir...  !

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards