Livet på landet

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Maria - 27 augusti 2014 22:40

... instagramfoton kommer här:

Lilla fina Ullhedens Yksi vinglar lite med lurarna i soffhörnet...

 

... och Bästa Storlurs Blixtra softar i saccosäcken, i denna stund ovetande om att hon just sumpat årets SM...

 

#malinois #belgianshepard #mommiedearest #workingdogs #storlur #ullheden

  





Av Maria - 27 augusti 2014 22:33

... gör vi, både Blixtra och jag.

Dock av lite olika orsaker, kan tänkas.

Jag för ett missat SM, och Blixtra för att jag stoppat undan de åtråvärda - fullpackade! - rapportryggorna i skåpet igen där de hör hemma när vi inte tävlar.

Och hon förstår inte varför. 

Så vi tröstmotionerade på förmiddagen....

 

... genom att cykla vår nästan 8-km runda i en fantastisk höstmiljö...

 

På det packade jag ihop och åkte ner på jobbet nån timme och sen for jag iväg till Gränby Köpis och mötte upp Clara för lite gofika och shopping. Utan hundar!

Känns fortfarande jäkligt tröstlöst att vi missar SM men vi har fått jättemycket fin feedback från alla andra tävlande och vänner överlag. Och självklart kommer det nya SM. Som vi hoppas få vara med och kvala in till. 

Men det är klart att vi hänger läpp. En stund till.

Men - shit happens, det är ingenting jag ändå kan göra något åt. Inte ett dugg.

Så det är väl bara att bryta ihop och komma igen då antar jag....  


Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards