Livet på landet

Alla inlägg den 25 september 2023

Av Maria - 25 september 2023 22:42

... fyller 60 idag. Vi är årsbarn, med andra ord, men har levt helt olika liv, tackochlov.

Lyssnade på hans biografi som han själv läst in, för något halvår sen och det var ju ingen rolig lyssning. Herregud vad han har svikit, bedragit och skövlat. Man får ju verkligen hoppas att han tagit sitt förnuft till fånga och släppt drogerna för all framtid.

Det djupaste intrycket den boken gjorde på mig, var den fantastiska kvinnan han har barn och lever med - vilken kvinna, Sanna Lundell. Hon har inte haft det lätt, men som sagt, hoppas verkligen det ordnat upp sig nu.

Och såklart, stort GRATTIS på födelsedagen !

Av Maria - 25 september 2023 22:18

... ikväll.
Vissa gånger går det riktigt bra, och vissa gånger är det tvärtom.
Just ikväll var det tvärtom. Och då är det inte roligt.
Det är ju alltid roligt att dansa, men inte att känna sig som ett kylskåp - och undra om alla andra också tycker så?

Av Maria - 25 september 2023 22:11

... har jag gjort med varierande framgång i sommar.

Med varierande framgång innebär att ibland har de fått vatten och ibland inte.  Och tomater kräver mycket vatten   !

Men attsingens så goda. När jag ska plocka av busken äter jag lika många au naturelle.

Kruxet är nu bara att jag inte minns vilken sort jag planterade? Tyvärr, jag hade gärna sått samma sort nästa år!

Av Maria - 25 september 2023 22:07

Jag älskar dem. Så vackra blommor   !
Synd bara att de luktar så starkt.

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards