Livet på landet

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Sista dan på jobbet...

Av Maria - 26 mars 2010 18:02

  

... var det för mig idag. Kluvet - både kul och vemodigt. Kul för att jag är på väg till nya spännande äventyr - vemodigt för att jag har trivts så himlans bra både med jobb och kollegor. Kommer verkligen att sakna dem allihopa!

(Tur att det inte är så långt mellan gamla och nya jobbet   )

Avtackningslunch på en av de lokala lunchkrogarna med blommor och blader och tal. Jisses, vilka fina ord:)

      


    

Sen tillbaka till jobbet, fika och tårta hela eftermiddan. Prat & surr och kramkalas i alla korridorer...

Plockat undan, rensat mail etc hade jag gjort tidigare i veckan.

Kändes lite konstigt att åka därifrån och inte åka tillbaka på måndag morgon...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 3 maj 21:59


? var ordet. Dessvärre inte alla människor förunnat. Medan andra fått för mycket. ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:58


Underbar tid, det här, älskar våren!

Av Maria - Fredag 3 maj 21:55

? ikväll, av entreprenör i trädbranschen. Valet stod mellan att stå på stege och beskära träd med elektrisk häcksax, eller leja hjälp. Jag valde det senare. Fick hjälp att klippa ner häckbuskarna och tukta häggträdet. Inget finlir, bara göra. Bl...

Av Maria - Onsdag 1 maj 22:17

Började dagen med lite hundträning - spår och uppletande. Spåret gick bra, men då var det skogsspår. Nöjd i a f. Mallenuttor. Pirripirran har ont i ett bakben och får inget göra, bara följa med på rastning. Fantastisk dag även idag, sol och v...

Av Maria - Tisdag 30 april 23:20

Tog tåget till Uppsala med vännen C. Vilket vårväder! Började med ett glas bubbel på Stationens uteservering. Härligt. Åt lite lunch där innan vi gick vidare. Massor med folk på stan och nästan festivalstämning. Strosade runt lite i affärer innan ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards