Livet på landet

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Hundar...

Av Maria - 7 augusti 2011 11:32

... spenderar vi mycket tid på i vår familj. Och då menar jag kanske inte just hundträning, men promenader och allmänt umgänge. Och vad vore livet utan hundar? Burr, jag vill inte ens tänka på det.

  

Igårkväll var vi ute och tränade spår med våra finaste mallistjejer och finaste mallepojken Dunder. Alla hundarna gjorde sitt bästa - även om Blixten såklart irrade bort sig på slutet, men hon jobbade ändå bra hela tiden - och det var jättekul. Kom hem vid 20-tiden - en lördagkväll.

Hundarna nöjda, och vi också. Härligt!


 
 
Ingen bild

Susanne

12 augusti 2011 14:51

Ett liv utan hundar kan jag inte föreställa mig, rena mardrömmen vore det;-)

Maria

13 augusti 2011 00:12

Ja, eller hur! Det är som luften man andas...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 11 maj 22:48

Aldrig har väl Eurovision varit så politiskt som i år. Demonstranter och burop mot att Israel fått ställa upp med ett bidrag. Och så uteslöts Nederländerna för deras sångare hade varit hotfull mot en kamerakvinna, och så försökte man få nån politisk ...

Av Maria - Lördag 11 maj 22:23

Idag på lite annat sätt - med sele och lina som är fäst i styrstaget på cykeln. Och ingen cykelhjälm. Och sprängsten bitvis på grusvägen. Nåja, hon sprang snällt med den 61+ åriga matten. Sprang med sträckt lina men drog inte järnet. Jätteduktig...

Av Maria - Fredag 10 maj 23:28

Clara och jag tog en tur till Magasinet Iggelbo - och jisses vad med fina blommor och annat de har! Köpte lite blommor och ett par fina dahlior! Kära Clara i shoppartagen: Hem och planterade lite blommor, satte även om tomatplantor som vuxit ur s...

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards