Livet på landet

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Maria - 22 november 2011 22:57

... på klubben var det ikväll. Alldeles ensamt - det var bara Blixtra och jag. Tror inte jag varit med om det tidigare.  

Så platsliggning fick hon ligga själv. Nästan lite kusligt när det knakar i träden runt omkringg, droppar på plåttaken på  garage och förråd. Men, vi körde ett 45-minuters pass som gick bra och var roligt, så vi var nöjda ändå. Idag fokuserade vi lite på ställande under gång och apportering utan tugg. Inte det lättaste, men vi jobbar på det. Och så litealltmöjligtannat, såklart.

Och Bästa B, jag hon älskar det här. Skulle kunna hålla på hur länge som helst... Och hon är hur rolig som helst att jobba med. Vilken pärla!

(Ja, då tänker jag inte riktigt på att vi numera får ställa köksstolarna uppochner på bordet när vi lämnar huset, så hon inte kan hoppa upp på bordet och röja järnet där... Då vet jag inte riktigt om det där med pärlan skulle vara så sant längre...:)

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards