Livet på landet

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Maria - 8 mars 2012 19:17

... har vi haft här i Karon. Skurar. Fortfarande varmt, närmare 30 grader i regnet. Så snart regnet upphör dyker termometern upp över dryga 30 igen. Så - idag hade varit ett ypperligt läge för att plugga inför kommande tenta.

Men hur studiemotiverad får man vara? Ohyggligt, är då jag kan jag säga.

Tvingade mig iaf att läsa ut en av kursböckerna jag har med mig - sen är frågan hur mycket jag tog in av informationen om nyckeltal och företagsanalys. Förhoppningsvis någonting  .

På kvällskvisten gick vi ut och åt, på en härligt fin restaurang med god service och mycket god mat - MEN det kom en kackerlacka och kröp på golvet och sen var renommen för den restaurangen all, kan jag säga. Dit återvänder jag inte igen. Hua, vilka rysningar.

Igår var vi ute och promenerade runt Karon, och tittade runt lite.

   

Här en bild mot Karon Beach, den långa beachen som följer hela staden.

På kvällen innan vi gick ut för att äta middag, solnedgång och ett glas vin på verandan:

 

Efter middagen gick vi vidare till TV-kända Håkans Bar och drack en Pina Colada (nostalgi a la 80-tal) innan vi gick tillbaka till hotellet...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards