Livet på landet

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Maria - 3 februari 2013 21:40

...fick jag idag. Av bästa Katta. Så roligt!
En dag fylld av vackra vårblommor, massor av strålande februarisol och frisk luft och många goda samtal. Hundpromenad i motsol på skaren och sol på nosen mot väggen vid poolhuset.
Underbart härligt och roligt!

Av Maria - 3 februari 2013 20:59

...har jag gjort i helgen.
Sök igår, och spår idag. Det var så länge sen jag spårade så när jag plockade fram sele och lina tittade hon på mig med en blick som sa:
Hur tänker du nu, matte?
Men poletten ramlade ner i samma stund som selen åkte på. DÅ kom hon ihåg vad det handlade om.
Sen spårade hon som en gudinna på skaren vilket inte var det lättaste. Noggrann och systematisk, och såklart helt underbar. Plockade alla pinnar plus slut. Galet lycklig över att få ha gjort något vettigt igen. Jätteroligt!
På det blev det en promenad i solskenet på skaren med vovvar och bästa vännen Katta!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards