Livet på landet

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Maria - 8 februari 2013 22:33

...är hos oss idag, inatt och en stund imorgon.
Fina, fina. Han är precis lika underbar nu som då. (Jag är dock inte säker på att Blixten håller med till fullo;). Han busar med valparna och sen ligger han vid mina fötter eller sitter och tittar i ögonen.
Så ohyggligt lik sin mamma. Man behöver bara titta på honom så viftar han på svansen. Precis som Ässi.
Fina, fina.
Vi njuter av varje sekund.

Av Maria - 8 februari 2013 22:25

... har vi gjort idag. Tillsammans med Jill & Dunder, Emma & Dia och Tomas & Frippan. Åsså jag, Blixten & Yksi.
Å herrejesus så roligt. Tyckte både hundarna och vi. Vi tränade alla på lite olika saker och jag tror alla var jättenöjda med sina vovvar.
Största behållningen för mig idag var lilla Yksan som har burit sig så föredömligt åt hela Dan - både träningsmässigt och socialt. Söket tyckte hon var buskul och under lunchen har hon suttit i knäet på allihopa, glad, pigg och lycklig.
Blixten tycker det ä sjukt roligt med söket . Idag fick hon prova att skälla på Emma dessutom och gjorde det med den äran. På det var det lydnadsträning i stallet som jag tyvärr fick hoppa eftersom jag fick ett snabbt inbokat kontrakt på jobbet.
Det här gör vi gärna om, både vovvarna & jag!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards