Livet på landet

Alla inlägg den 2 februari 2023

Av Maria - 2 februari 2023 22:08

... har jag i lurarna när jag är ute i skog och mark med hundarna.

Positivt överraskad av boken, Persbrandt läser själv upp sin bok, berättar mycket och analyserar sin barndom och sitt liv, försöker hitta förklaringar till varför saker och ting blivit som de blivit och gått som det gått.

Har bara llyssnat på en bråkdel än men har redan ändrat uppfattning om machomyten Persbrandt   


Av Maria - 2 februari 2023 20:38

... för den som blir sötsugen under dagen:

Lågt kolhydratinnehåll och lågt sockerinnehåll, veganska och glutenfria. Och jättegoda   !

Bars från Inika Superfoods   

Av Maria - 2 februari 2023 19:21

... i februari.
Galet skönt med ledig dag utan något inbokad.
Och dessutom sol   
Långpromenad i skogen med glada vovvar   , fika med vänner, blåbärspaj och marmelad-making.
Life is good   !

Av Maria - 2 februari 2023 19:16

... har skitit i det blå skåpet   .
Häromdagen fick jag ett mail om att mitt rörliga elavtal från 11 november har övergått till timprisavtal   då min elleverantör nu rapporterar in timpriser?.
Men va f-n - det är ju Vattenfall som ÄR min elleverantör!! Vilka jäkla dumheter.

Oavsett vad som är bäst för mig, så vill jag välja själv!!
Och eftersom Vattenfall nu tycker de gjort nåt riktigt smart så blir ju misstron mot deras agerande än större!

Skäms Vattenfall -  och vet hut   !

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards