Livet på landet

Direktlänk till inlägg 26 januari 2024

Den som väntar på något gott!

Av Maria - Fredag 26 jan 23:18

Spontanshoppade en spis på nätet i början av veckan, då min gamla har lagt ner varmluftsfläkten så den funktionen finns inte längre, dessutom har spisen massor med år på nacken.

Leveranstid aviserades till 2-3 veckor, men i onsdags kväll fick jag en avisering om en leverans från Postnord under fredagen.
Förberedde hjälp med inbärning och grejade. Döm om min förvåning när det vid lunchtid dyker upp en budbil från Postnord med dessa:

Fyra musfällor!

Spisen får jag vänta på ytterligare några veckor, förmodligen. Lite snopet var det allt.
Men som sagt, den som väntar på något gott?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Av Maria - Måndag 6 maj 10:31

...tycks rent magisk!Med mallar i huset (hundar) har man blåmärken och bettsår hela tiden. Inte för att de är elaka, tvärtom, men väldigt lekfulla och väldigt högenergiska.På tävlingen i lördags fick jag mig ett bett i tumleden när jag skulle plocka ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards