Livet på landet

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Ett försvarstal...

Av Maria - 11 oktober 2009 20:53

... har vi formulerat idag. SKK ville ha vårt yttrande angående incidenten i Timrå.

Känns bara så överjävligt, så det är inte sant. Allting omkring detta. Suger precis all energi. Lyckligtvis är Stora Luren en evig källa till tröst i allt elände - det är ju samma hund oavsett vad som händer. På gott och ont. Men våran bästa är hon - i alla kategorier. Alltid.

  

 
 
Ingen bild

Lena o Rune

12 oktober 2009 09:53

Vi håller tummarna för att det "ordnar" sig, måste kännas hur jobbigt som helst för er !

Hälsningar Lena och Rune

 
Ingen bild

Maria

12 oktober 2009 10:55

Tack för det - det värmer... Ja, det liknar ingenting annat som vi varit med i hundväg, det kan jag lova... Och det är verkligen hur jobbigt som helst...

 
Ann O Udda

Ann O Udda

12 oktober 2009 12:46

Ja du det måste kännas en del , men kom igen tåta ihop nått, ni och vi vet ju vad ni har i snöret, näst bästa mallen ( efter Udda då så klart) . Jag tänker på er!!!!

http://hunden-udda.se

 
Susanne

Susanne

12 oktober 2009 13:45

Gud vad trist:( Hoppas verkligen att det löser sig utan någon påföljd. Det här händer väl lite då och då kan jag tänka mig på rapporttävlingar? Det som skiljer sig i Ert fall är väl att det hände på en sträcka som var *synlig*. Jag tror iaf inte att beteendet är speciellt ovanligt hos våra hundar (Ivar brukar t o m göra något liknande när han springer med en av sina bästa vänner schäferhanen Nhirax). Det kanske skulle vara längre än 3 minuter mellan starterna.
Vi håller tummar och tassar
kram från oss

http://web.telia.com/~u26108410

 
Ingen bild

Maria

12 oktober 2009 15:57

Tack - vad gulliga ni är. Det värmer...

 
Anneli

Anneli

12 oktober 2009 18:18

Hej Maria! Tusen tack för dina underbar ord hos mig och att du tänker på mig, trotts att vi inte känner varandra, så snällt av dig och ödmjukt att skriva hos mig i det svåra jag har... Ser själv attt något har hänt här och jag hoppas så att det löser sig även om jag inte vet vad det handlar om... Men jag känner en sorg i din skivt... Värmande tankar till er. Kram Anneli och brorsan Twix... Jooo skulle jag kunna få låna en bild på Bella och sätta in i Twix mapp... Vill så gärna visa upp hans syskon skriv gärna några ord om henne om du orkar, det är absolut inte bråttom, gör det då du orkar och känner för det.... Kika in och kolla i hans mappa och kolla in hur det är skrivet om hans mamma och pappa, på det sättet vill jag också att det skrivs om syskonen.
pottipottis@hotmail.com

Kram

http://pottipotti.wordpress.com

 
Ingen bild

andlottan

13 oktober 2009 10:06

Otroligt vilket rabalder det blir för en sån här sak. Jag kan bara säga att jag är verkligen imponerad av era framföringar ( vilken kontakt) och dessutom den fart eran malletjej har i skogen, jag hoppas att ni kommer ut på banan snart igen och att dom tar det lungt med rapporten och ser till helheten!

kram och lycka till i fortsättningen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 10 maj 23:28

Clara och jag tog en tur till Magasinet Iggelbo - och jisses vad med fina blommor och annat de har! Köpte lite blommor och ett par fina dahlior! Kära Clara i shoppartagen: Hem och planterade lite blommor, satte även om tomatplantor som vuxit ur s...

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards