Livet på landet

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Maria - 20 juni 2010 21:38

  

... har väl varit ordet på var mans (och kvinnas?) läppar under den senaste tiden? Och nu - i lördags - så var det då äntligen dags.

Jag personligen kunde inte ha brytt mig mindre, men ändå, när lördagen kom och husvagns-TV:n funkade, så visst tittade jag en stund. Och visst var de vackra - speciellt Victoria. Och visst var det rörande ändå, när de fick varandra med tårar i ögonen... Hur ointresserad man än är... Egentligen var det ändå bra fint... Och det är väl inte bara bröllopet - det är väl egentligen kärleken i sig som är vacker, i vilken skepnad den än visar sig...

  

Av Maria - 20 juni 2010 21:34

   

... är Stora Luren. Var anmäld till DM i helgen, spårade fint och noggrant även om  hon kändes trött där också, hälsar Husse, men på uppletandet var det SÅ uppenbart. Hon knallade i sakta mak ut i rutan, och när det var över (hon hittade ETT föremål), då kastade husse in handduken. Mycket klokt, tyckte jag. OM det är så att Luren har bäbisar i magen och är trött, så är det kanske inte läge att pressa på...

Så... resten av helgen har hon legat så fint i sin bädd och snusat och sovit... och fortsätter också så sedan hon kommit hem ikväll...

Och vi andra, ja vi håller tummarna, såklart!   

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards