Livet på landet

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Maria - 26 juli 2011 21:03

... har vi varit idag. Om sisådär en 40 mil. Sett Uppland och Dalarna från landsvägen...

Började med Uppsala för att titta lite på bilar (Subaru - såklart:).

Därifrån vidare till Morgongåva och Karlssons, där vi tog en vända och kollade utbudet. Inte mycket att hurra för - men jag hittade en jättefin (och tung) kandelaber som jag inte kunde låta bli (eftersom jag är galen i såna:).

På det stannade vi och lunchade i Sala och rastade jyckar.

Därefter vidare till Avesta och Outlet, där jag sprang in och shoppade ett par Bagheera-skor som jag siktat in mig på redan när vi åkte från Ljustjärn. Nu blev de alltså mina:)

Vidare mot Falun, där sambon köpte ett par jättefina Lundhagskängor (på annons:) som satt som en smäck!

Sen blev det kaffe och rastning vid Hosjön utanför Falun innan vi åkte hem,  där vi fikade och hundarna fick bada, här Sofia & Blixtra:

 

Clara latte-debuterar:

 

Ässi badar med husse...

 

Ett helt gäng änder kom och tittade vad vi höll på med, och Blixten reagerade som vanligt - ooohh - kompisar? No more, no less.

 

Och jag blir lika glad varenda gång... när hon är snäll med alla andra djur...

Bästa, bästa Blixtra...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards