Livet på landet

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Vilken partyhelg...

Av Maria - 16 december 2012 15:16

... det har varit.

Julbord både fredag och lördag, i fredag med sambons jobb på Scandic Nord, jättetrevligt och god mat.

Men när man vaknar morgonen efter och orolig om man har fått hjärnblödning för att det snurrar i huvudet och man mår illa (och sambon säger, det är lugnt, du är nog bara bakis  ) - det är då man inser att man inte är ute så ofta nowadays...

 

I lördags sen var det dags för Göransson Arena och Julgalan 2012 med (nästan) hela gänget på Mäklarcentrum.

Å vilken kväll!!

   

Jag tror att det var närmare 6 000 biljetter sålda till Julgalan - och de allra flesta med julbord.

Att de lyckades organisera detta på ett bra sätt var helt fantastiskt. Mingel och julbord, sen showade konferenciärerna Hanna Hedlund och Jakob Öqvist (som dessutom inledde med en parodi på The Gangnam Style   ).

Sen artisterna - Peter Jöback, Lasse Berghagen, Molly Sandén, Loreen, EMD (Danny Saucedo, Mattias Andreasson och Erik Segerstedt), Lisa Miskovsky och Kate Ryan. Bland andra.

                   

Å vilken fulländad show - både artister, låtval, ljus, ljud och fyrverkerier - helt suveränt.

Jag tror själva showen höll på - utan avbrott - i nästan två timmar. Fullt ös på scenen, och vi hade förmånen att få sitta på guldplatserna, så det var precis nedanför scenen som gick ut i arenan. Fantastiskt.

På det sen spelade Rydell & Quick nån timme, och därefter var det disco med DJ Robin Watz.

 

Party till 02, själv var jag rätt mör efter fredagskvällen så jag var ganska nöjd efter julshowen.

Sent var det innan vi var hemma - men det var det värt!

Vilken helkväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Av Maria - Måndag 6 maj 10:31

...tycks rent magisk!Med mallar i huset (hundar) har man blåmärken och bettsår hela tiden. Inte för att de är elaka, tvärtom, men väldigt lekfulla och väldigt högenergiska.På tävlingen i lördags fick jag mig ett bett i tumleden när jag skulle plocka ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards