Livet på landet

Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

Finbesök...

Av Maria - 7 mars 2014 09:13

... fick vi igår eftermiddag av bästa Clara. Hon kom upp by train & bus för att tillbringa sista dagarna häruppe med oss. Jätteroligt att ses! Vi åt middag och slappade hela kvällen framför TV:n.
Själv sitter jag där jag sitter med högerbenet i högläge. Ont som tusan, jag hoppas det ger med sig snart. Det här är inte så roligt. Igår blev det heller ingen skidåkning för hundarna, de fick en vilodag. Johnny och jag gick en knapp timme på plan mark i lustempo med dem på em. Hundarna var lösa så de fick röra på sig ordentligt ändå.
Idag är det fredag morgon också Johnny har stuckit ut ned hundar för att se om det funka att åka skidor med dem. Två plusgrader och regn i luften.
Så ser det ut här. Men semester har vi och slappar gör vi. Kan inte så mycket annat just nu...

 
 
Hanna

Hanna

10 mars 2014 13:10

Sv: Kul att höra!

Visst är det så, vad är det värsta som kan hända. Oavsett vilket, så lär det knappast hamna på riksnyheterna :)

http://www.kennelblagul.blogspot.se

Maria

10 mars 2014 23:07

Kul och inspirerande läsning, och en och annan tankeställare!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Av Maria - Måndag 6 maj 10:31

...tycks rent magisk!Med mallar i huset (hundar) har man blåmärken och bettsår hela tiden. Inte för att de är elaka, tvärtom, men väldigt lekfulla och väldigt högenergiska.På tävlingen i lördags fick jag mig ett bett i tumleden när jag skulle plocka ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards