Livet på landet

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Rapport...

Av Maria - 16 mars 2014 11:18

... tränade vi igår lite halvspontant med Neteborns och Lings. Vi hade  med oss Blixtra, Isa och Yksi, och Sofia och Clara var med som förare. Jätteroligt. Det är första gången sen i november som jag kör Blixten i rapport (hon har ju varit snuvig och hostig och i Enköping var hon lite halt) - och så roligt! Det var en massa strul och en massa störningar på sträckan, men hej vad det gick och alla löste allting till det bästa. Så med facit i hand tror jag att det blev en riktigt bra träning för alla inblandade.

Clara och Blixtra på A-stationen:

 

Här väntar Yksi på sin tur:

 

Och så Isa, som springer som ett skållat troll men som idag trasslade lite på sista sträckan. Å andra sidan inga konstigheter då det var jättelängesen hon gick en rapport.

 

Ibiza och Ukraina var jätteduktiga, alla löste som sagt allt till det bästa. Avslutade med den obligatoriska korvgrillningen...

Efter nattens snöstorm letade sig faktiskt solstrålarna fram och vi hade riktigt hyfsat väder hela dan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Av Maria - Måndag 6 maj 10:31

...tycks rent magisk!Med mallar i huset (hundar) har man blåmärken och bettsår hela tiden. Inte för att de är elaka, tvärtom, men väldigt lekfulla och väldigt högenergiska.På tävlingen i lördags fick jag mig ett bett i tumleden när jag skulle plocka ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards