Livet på landet

Alla inlägg den 11 mars 2023

Av Maria - 11 mars 2023 09:26

... idag!
Grattis till dig, din lilla odåga och världens bästa, idag firar vi med märgben   !

#madeforactionvienna


Detta kom från Belgiska Kennelklubben idag (Belgium Royal Canine Society - jag har aldrig varit med om att svenska SKK har uppmärksammat hundars födelsedag?):


Chère et Cher Propriétaire,

Nous savons à la Société Royale Saint-Hubert et chez notre partenaire ProPlan qu’aujourd’hui est un jour particulier pour vous et votre toutou MADE FOR ACTION Vienna puisque, aujourd’hui, c’est son anniversaire !

C’est pourquoi nous tenions à vous féliciter encore pour avoir adopté un chien avec pedigree et souhaitons à votre meilleur ami ou amie une vie pleine de douceur et de tendresse et encore un maximum de beaux moments en votre compagnie. Nos amis à quatre pattes nous apportent tant de joies et de bonheur ! Nous voulions donc vous demander de tout particulièrement le ou la gâter en ce jour si particulier et de savoir que nous lui souhaitons un très heureux anniversaire à vos côtés !


(Fritt översatt från franska (= Google translate   ) betyder det typ att min hund fyller år idag och man vill gratulera mig till att ha adopterat en hund med stamtavla och önskar min bästa vän ett fantastiskt liv. Våra fyrbenta vänner ger oss så mycket glädje och lycka och de ber mig skämma bort henne ordentligt på denna speciella dag. )


  


(Men efter att ha tränat linförighet och fått ett ordentligt bett i höften - av misstag, naturligtvis - vete 17 om jag vill skämma bort henne just idag   ...)

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards