Livet på landet

Alla inlägg den 25 mars 2023

Av Maria - 25 mars 2023 21:58

Började dagen med att förfasa mig över all nattens snö - från vår till vinter på en natt - och gå på husvisning med Sofia.
Jättepiggt ställe som egentligen borde passa mig bättre än henne (men jag har ju ingen ambition att flytta än).

Efter det blev det hundpromenad med Sofia och malleflickorna nere i Tierp, vilket är ett äventyr sen Vinna kom in i familjen. Jag brukade gå med mina malletjejer på långt koppel och flanera i lugn och ro. DET är ett minne blott med den hunden i andra ändan repet.

Därefter var det våffellunch i Halls. SÅ gott! Sofia hade gjort en magisk glutenfri våffelsmet som alla åt av. Så gott efter en promenad i värsta snöyran   .

Åkte direkt till Vickan och Lasses nya hus i Fastebo och fick en rundvandring! Mycket att göra men kommer att bli jättefint!

Sen hem och promenera hundar igen, och så snöskottning. Vågade inte vänta till imorgon då jag trodde det skulle bli för tungskottat då jag bara handskottar.

Trodde jag inte skulle kunna äta något mer idag, efter den maffiga våffellunchen, men efter en pulsande nästan-timmes-promenad och en timmes skottande (nästan 22 tusen steg senare) så var det ändå gott med lite pulled chicken till middag!

Nu däckar vi i soffan till Lets Dance och så måste vi hålla koll på Sommartid!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards