Livet på landet

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Maria - 9 maj 2008 22:32

Känns som en evighet sen jag skrev sist, men ser att det inte är mer än 4 dagar sen...  Veckan har varit grymt fulltecknad - allt ifrån PM-skrivande med tillhörande opponeringar på Campuskursen, PM-skrivande på distanskursen, Utvecklingssamtal med storasyster, Barnsjukhuset med lillasyster, Marknadsförsäljning av kaffebröd till förmån för barnens skolresa i slutet på maj, Agilityträning för storasyster & Fia, Kvinnojouren har haft möte - och allt annat som bara ska funka... Man känner att man lever iaf. Och lite sol på nosen har jag ändå fått, som tur är i den här värmen som så överraskande ramlade över oss.

Om jag nån gång lyckas få en stund över (visst låter det som att jag har en stressig tillvaro;-) och lyckas få 5 minuter i en brasse eller baden baden har jag alltid - utan undantag - Storlur står hängande över mig med den största pinne hon nånsin kunnat uppbåda, allt för att få uppmärksamhet och kanske lite bus... eller bara en puss på nosen...



Nightmare? Bilden ovan, alltså;-)



Vårbild på Fia, som varit på sitt andra kurstillfälle på Agilityträning i veckan med en liten matte som tror benhårt på Fias talanger inom agilityn. Vi hoppas hon har rätt. Och så kommer en bild på Fias agilitykompis Thea:



Låt er inte luras av storleken, här har vi en järnlady som vet vad hon vill!

Och till sist en härlig vårbild på en del av familjen:



Ha en härlig helg i värmen ifall vi inte hörs på några dagar!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards