Livet på landet

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Maria - 22 maj 2008 13:25

Vilken vecka - nu är det mycket!

Idag har vi haft PM-redovisning om Lockpriser på skolan. Först har vi skrivit ett 15-sidors PM som idag skulle redovisas muntligt - och det är inget jag jublar över... Så den här veckan har det varit mycket skola - både tentaplugg och PM-skrivning & redovisning, Londonmöten i Claras klass, Soffi och jag har varit och skrivit Grönt-Kort-Prov (som vi dessutom klarade med glans!) och så har jag haft en opponering på en distanskurs som skulle vara inne igår. Och så praktik en dag. Svettigt, kan jag säga, och många bollar i luften. Men nu är jag ännu en vecka närmare sommarlov... Och bara en STOR-tenta kvar och en distanstenta... Sen så...

Mycket kaffe har det blivit, kan jag säga, och ytterst lite hundträning...



Efter PM-redovisningen kom min vän E och Lille Prinsen och hämtade mig på skolan, så tog vi en halvdag på IKEA med lite lunch och snabbshopping. Å så ljuvligt att bara göra nånting helt annat...

Så här härligt tyckte Lille Prinsen det var att äta ute:



Mums med IKEA:s chokladmousse!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards