Livet på landet

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Maria - 17 maj 2008 20:59

Idag har vi varit på dop i kyrkan, Clara och jag, medan Sofia (och pappa) var med Fia på agilitykurs. Å vad fint det var! Eftersom vi nu har kommit till den åldern då de flesta av våra kompisar börjar bli färdiga med att skaffa barn, känns det riktigt kul att få gå på dop! Idag var det då Benjamins tur att få ett riktigt namn (eller tre, rättare sagt) och en alldeles egen fadder, dessutom. De var så himla fina allihopa, och om de vill och tillåter ska jag sätta ut en bild så fort jag kommer över en!

Sen var det fika med jättegod smörgåstårta och kladdkaka med grädde och hallon! Mums! Och så paketöppning såklart. Sen var det dags att åka hem!

Här kommer en bild också, sent omsider, på Lille Prinsen:

Av Maria - 17 maj 2008 20:55

Idag har Soffi & Fia varit på agility kurs på klubben mellan 9-13 (i busvädret...). Soffi var jättenöjd med Fias insats, hon hade varit jätteduktig. Är det sant, frågade jag, och ja det var det. Har lite svårt att tänka mig vår lilla rultiga soffpotatis ösa järnet på agilitybanan, men jo, så hade det varit. Och det är klart, med lite godis är allt möjligt...


Så här mycket tycker de om varann efter dagens agilitykurs. Fast det ser mest ut som om Fia vill gå ner och sova...


Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards