Direktlänk till inlägg 16 januari 2009
Jag kommer aldrig någonsin mer att köpa en pinal med varumärket Kodak. Jag pratar om kameran som lillasyster i familjen köpte för egna pengar och som dog efter FYRA månader, och ett ärende som Kodak skött under all kritik! De har förlorat all den varumärkesstatus de någonsin haft, och det rejält och på alla plan - produkter, personal och service. Jag har mailat och pratat på telefon om denna trasiga kamera (som ännu inte kommit åter efter den andra reparationen, och då skickades den till Kodak den 11/12...), jag har varit arg, förbannad och ännu argare. Jag har sparat varenda ord i mailkonversationen och letat upp adresser till Kodaks VD och PLUS med Sverker Olofsson. För att gå vidare...
Men - så kommer ett mail ifrån NetOnNet, mitt i denna härva (där kameran är inköpt från början men där också Kodak begärt att sköta sina reklamationer och reparationer själva, utan inblandning från NetOnNet), där de ville följa upp det här ärendet där de hänvisat till leverantören, och kolla upp hur det gått, och om jag som kund var nöjd. Gissa om jag kräktes! Över Kodaks hantering, alltså!
Och vet ni vad - NetOnNet går in och tar Kodaks ansvar i detta, tar över ärendet med den trasiga Kodak-kameran och erbjuder oss en ny i samma prisklass!
Lika arg som jag är på Kodak, lika glad är jag över NetOnNets fantastiska service & personal! Tack Daniel! You made my day!
Och till alla som jag känner - titta hos NetOnNet innan du handlar hemelektronik någon annanstans på nätet!
... från hell, har tagit mig i besittning. Började i torsdags med lite halsont och värsta raspiga whiskey-rösten. Fortsatte sen, inga andra symtom. Förrän igår - söndag. Då satte snuvan igång, och en jobbigt hosta (fick ta slemlösande). Ingen f...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 | 3 | 4 | ||||||
5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 |
11 | |||
12 |
13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|||
19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | |||
26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
31 | ||||
|