Livet på landet

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Nytt projekt...

Av Maria - 9 januari 2010 19:43

... höll det på att bli idag. Men gick i stöpet av att byns enda bygghandel stänger klockan ETT på en lördag! Och jag var där 13.07 Bra snopet.

Så nu får vi avvakta några dagar.

Jag har länge önskat ett stationärt vedförråd invid kaminen - och det kommer att bli SÅÅÅ bra - om jag får det som jag vill. Vilket inte alltid är det lättaste med en sambo som är i branschen. Byggbranschen. Han vet ju alltid mycket bättre. Å andra sidan brukar det bli riktigt bra ändå:) Han har ju rätt i en del...

kanske till och med det mesta... ibland.

  

Japp, här är den tänkta platsen. Återkommer när projektet börjar ta form!

 
 
Ingen bild

Vickan

12 januari 2010 10:49

Heja heja, mera projekt!!! Mitt gick i stöpet för att byggmästaren tyckte det var för kallt att riva bort en vägg ut till ytterväggen, samt ha balkongdörren öppen för att slänga ut alla gamla väggdelar...vilket trams!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Tisdag 14 maj 23:22


Men nu har väl Åkesson skitit i det blå skåpet i alla fall?Har skummat de två Kalla Fakta avsnitten om SD:s Trollfabrik. Nu går han ut i media och slår tillbaka mot media med full kraft och påstår att det är ett skämt?Självklart är han inträngd ...

Av Maria - Tisdag 14 maj 23:17

... idag med Pirripirran.Efter det förmodade diskbråcket i höstas, har hon inte återhämtat sig riktigt. Inga cykelpromenader, inga längre promenader, då blir hon smärtpåverkad.Har tappat muskler och styrka i bakdelen och lyfter ofta på ett bakben, tr...

Av Maria - Måndag 13 maj 15:08


... idag, som vi sa farväl till dig i Vendels kyrka.Så vackert. Saknar dig fortfarande varje dag    ...

Av Maria - Måndag 13 maj 11:39

... från hell, har tagit mig i besittning.   Började i torsdags med lite halsont och värsta raspiga whiskey-rösten. Fortsatte sen, inga andra symtom. Förrän igår - söndag. Då satte snuvan igång, och en jobbigt hosta (fick ta slemlösande). Ingen f...

Av Maria - Söndag 12 maj 23:13

... idag. Samling kl 9 vid klubbstugan.Ett gäng tappra ekipage var med, tre sökhundar med förare och resten spårekipage (6 st) rullade ut i skogen. Söket vallade ruta och vi andra la spår och snitslade uppletanderuta. Gick bort till sökbanan sen, någ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards