Livet på landet

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Maria - 30 oktober 2010 21:24

... mina vänner! Här står den sedvanliga pumpan på plats i mörkret...

  

... men kvällen blir lugn. Kalas, det blir det nästa helg så vi spar oss till dess!

Trevlans helg på er!

Av Maria - 30 oktober 2010 21:22

Ja, det är frågan ibland. Döm själva...

  

Soffi och jag kan nästan skratta på oss åt Blixtra ibland, med en stor rosa valpmage och två låååånga dinglande bakben. Det är bara fickan på magen som fattas, sen vore kängurulooken total   .

Söt som få - mallevalp eller vad hon nu är... 

Av Maria - 30 oktober 2010 21:15

... har vi roat oss med idag. Eller det kanske roar mig, de andra tycker nog inte det är lika kul.

Har flyttat upp hyllor från matrummet nere, till allrummet uppe och fick alltså allrummet ommöblerat på samma gång (en gång slog jag två flugor i en smäll   ) - och helt plötsligt kan man andas igen... Underbart!

Här en del av allrummet uppe, med en sovande malleunge mitt i bild, såklart. Hon är alltid där matte är... (nästan   )

  

Samtidigt kunde vi flytta om lite nere - och fick ett helt annat lugn i rummet...

   

Tänk så mycket lite kan göra. Om ni förstår  vad jag menar...   

Letade grejer i centrum idag, efter jobbet, och hittade en liten affär som jag inte varit inne på förut...

  

... och blev stormförtjust! Hittade en kandelaber och några sirliga dukar:

  

Den blev jättefin på bordet tillsammans med den underbara mosaiklyktan från Party Lite:

  

Så NU ska jag bara sätta mig ner, tända ljus och bara njuta!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards